بازدید مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن و معاونین شرکت از پروژه سپیدار ارومیه

در تاریخ بیست و دوم خرداد 96 ، آقای مهندس امینی مدیر عامل به اتفاق معاونین شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه سپیدار ارومیه بازدید بعمل آوردند .
 در این دیدار که فرهاد یاسمی مدیر عامل به اتفاق معاونین شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب نیز حضور داشتند از چند طرح و پروژه پیشنهادی و در حال بررسی نمایندگی آذربایجان غربی بازدید بعمل آمده و رضایی مدیر نمایندگی آذربایجان غربی در خصوص تک تک طرحهای پیشنهادی توضیحاتی ارائه دادند . 

آقای مهندس امینی نیز در خصوص وضعیت بازار مسکن و پیش بینی امکان فروش واحدهای احداثی در شهرستان ارومیه توضیح های لازم را ارائه نمودند.

بازدید امینی ارومیه 9603 6


بازدید امینی ارومیه 9603 4

 

سپس آقای مهندس امینی و همراهان از پروژه 467 واحدی سپیدار ارومیه بازدید بعمل آوردند . پس از بازدید از چند بلوک احداث شده راهکار لازم جهت حل و فصل مسائل مرتبط با پروژه را ارائه فرمودند.

در پایان آقای مهندس امینی ضمن اظهار رضایت مندی از مجموعه نمایندگی آذربایجان غربی خواستار شناسائی زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری در منطقه شده و راهکار و توصیه های لازم در این خصوص ارائه فرمودند.

شایان ذکر است پروژه 467 واحدی سپیدار ارومیه با76514 متر مربع زیربنا از شاخص ترین پروژه های اجرا شده توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب است که در زمینی به مساحت 32925 مترمربع متعلق به بانک مسکن اجرا شده است.

 

بازدید امینی ارومیه 9603 5


بازدید امینی ارومیه 9603 3

 

بازدید امینی ارومیه 9603 2

بازدید امینی ارومیه 9603 1

۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083