مصاحبه روزنامه اخبار کیش با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

مصاحبه روزنامه اخبار کیش با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب
فرشاد فرزین میگوید: در عرصه مسکن سرمایه گذاری بیشتری در کیش انجام میدهیم.

درخواست فعالان اقتصادی برای رفع موانع سرمایه گذاری

farshad_farzin

فرزین، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب (پروژه ستاره کیش) با اشاره به گام های موثر دولت تدبیر و امید در عرصه بین المللی و بازگشایی کسب و کار گفت: در حالی که دولت با تمام توان عزم خود را برای رفع مشکلات داخلی و بین المللی بسته است، برخی با وضع تحریم های داخلی و ایجاد بروکراسی پیچیده عرصه را بر فعالان اقتصادی تنگ میکنند.

فرزین افزود پروژه ستاره کیش بهنوان بخشی از مجموعه شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با وجود رکود حاکم بر مسکن در کشور تلاش کرده است چراغ سازندگی در کیش روشن نگه  دارد و با وجود مشکلات بسیار به کار خود ادامه دهد.

اما متاسفانه پروسه های اداری وقتگیر، دریافت عوارض و جرائم سنگین در شرایط کنونی در منطقه آزاد کیش موجب کندی و گاهی اوقات تضعیف بخش خصوصی میشود. وی ادامه داد عملکرد برخی از مسئولان شهرسازی کیش در مغایر با نظام مهندسی کشور است و اینگونه مشکلات خسارت های سنگینی به سرمایه گذاران وارد میکند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب (پروژه ستاره کیش) با اشاره به آمادگی این شرکت برای سرمایه گذاری بیشتر در این منطقه تصریح کرد: سرمایه گذاریانی که خوش نام بوده و به تعهدات خود عمل کردند باید با مشوق های قانونی از جمله تخفیف های مناسب از آنها حمایت و مسیر را برای سازندگی هموار کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص جرایم و عوارض نامتعارف در قراردادهای سازمان منطقه آزاد کیش با شرکت ها تجدید نظر گردد.

۲۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083