بررسی کانسپت‌های پروژه‌های شرکت پردیس در کمیته معماری

بررسی کانسپت‌های پروژه‌های شرکت پردیس در کمیته معماری
کانسپت معماری دو پروژه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در سی‌وچهارمین جلسه کمیته معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، سی‌وچهارمین جلسه کمیته معماری با حضور مهندس «سید مسعود مروج جهرمی» معاون توسعه فناوری و ساخت و چند تن از کارشناسان معماری گروه به همراه مهندس«حسین شیخ‌زین‌الدین» از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس، مهندس «ولی پورکرامتی»، مهندس «امیر فرجامی»، مهندس «حمیدرضا سپهری» از خبرگان معماری کشور، روز گذشته (دوشنبه، 21 شهریور ماه 1399) در دفتر جلسات مدیرعامل هلدینگ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون فنی و اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس برپا شد، کانسپت معماری پروژه‌های مسکونی نارنجستان و آسمان پردیس برای دومین بار مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

این دومین جلسه ارزیابی کانسپ‌های معماری پروژه‌های نارنجستان و آسمان پردیس بود که با توجه به این‌که روند رو به بهبود طراحی همچنان نیازمند تغییر و اصلاحات تکمیلی بودند مقرر شد با اعمال موارد مطرح شده، مجدد در کمیته معماری ارایه گردند.

پروژه مسکونی نارنجستان پردیس واقع در فاز 3 شهر جدید پردیس در زمینی به مساحت 7100 مترمربع احداث خواهد شد.

گفتنی است؛ پروژه مسکونی آسمان پردیس نیز در منطقه شمالی فاز یک شهر جدید پردیس واقع گردیده است و در زمینی به مساحت حدود 6 هزار مترمربع با زیربنای کل حدود 23 هزار و 500 مترمربع احداث خواهد شد.


جلسه 34 کمیته معماری
جلسه 34 کمیته معماری
جلسه 34 کمیته معماری

۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083