بازدید مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره گروه مالی بانک مسکن از بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن

مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره گروه مالی بانک مسکن با حضور در شهر جدید اندیشه، از پروژه «مرکز شهر» اندیشه، بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن در کشور دیدن کردند.

 به گزارش روابط‌عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، دکتر‌ «محمدرضا جواهری‌تفتی» مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در راس هیئتی متشکل از دکتر «جواد ‌جوان‌مجیدی» رییس هیئت‌ مدیره و «شفیع نادری» مدیر فنی مهندسی گروه مالی بانک مسکن با همراهی دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار، مهندس «وحید بهرامیان» سرپرست معاونت فناوری و مدیریت ساخت و «مصطفی خاکساریان» سرپرست شرکت پارس مسکن، روز چهارشنبه، 19 خرداد 1400 با حضور در شهر جدید اندیشه، از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران در این شهر بازدید کردند.

مهندس «علی شاه‌حیدری» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران به همراه «امیر منتی» معاون فنی و اجرایی و « امیرحسین توکل‌زاده» معاون اداری و مالی و مدیران پروژه‌ها، دکتر جواهری را در پروژه‌ مرکز شهر همراهی کرده و توضیحات لازم را ارایه کردند که در این میان، دکتر جواهری نیز در خصوص مسایل تخصصی اجرایی، ضمن قدردانی از زحمات مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، نکاتی را بیان و با مدیران اجرایی پروژه تبادل نظر کردند.

مهندس شاه‌حیدری در این بازدید در معرفی پروژه مرکز شهر اندیشه گفت: این پروژه، بزرگ‌ترین پروژه طرح اقدام ملی مسکن در کشور است که در زمینی به مساحت 40 هکتار در قالب هشت قطعه در 42 بلوک 5 طبقه به تعداد یک هزار و 200 واحد مسکونی و تجاری جمعاً به مساحت 200 هزار مترمربع فضای مسکونی و تجاری در حال ساخت می‌باشد.

وی در خصوص پیشرفت عملیات اجرایی پروژه اذعان کرد: خوشبختانه طبق برنامه پیش‌بینی شده اجرایی، با وجود مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و نوسانات قیمت، قطعات مختلف از 10 درصد تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و به طور متوسط در کل پروژه حدود 35 درصد پیشرفت حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات اتخاذ شده روند ساخت‌وساز بر اساس برنامه ادامه یافته و به انجام رسد. 

گفتنی است؛ بازدید از پروژه مجتمع مسکونی بنفشه 2 و مرکز نوآوری و فن‌آوری گروه سرمایه‌گذاری مسکن واقع در سایت پروژه بنفشه 2، بخش دیگری از برنامه بازدید دکتر جواهری و همراهان بود.

بازدید از تهران
بازدید از تهران
بازدید از تهران

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083