نشست هم‌اندیشی دو روزه مدیران عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن

دکتر محمدرضا جواهری در نشست هم‌اندیشی مدیران عامل گفت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در خصوص الگوی سکونتی و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در حوزه ساخت باید پرچم‌دار کشور باشد وی همچنین افزود صنعتی‌سازی باید به مفهوم واقعی در شرکت گروه انجام شود

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ نشست هم‌اندیشی دو روزه مدیران شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حضور دکتر محمدرضا جواهری تفتی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و رییس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن دکتر سعید شیرزادی، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و هیئت همراه، دکتر جواد جوان مجیدی، عضو هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن، اعضای هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاری مسکن و همچنین مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن روز دوشنبه، ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار شد.

هم اندیشی مدیران اسفند 1401

 در اولین روز برگزاری این نشست، مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن هرکدام دیدگاه‌ها، انتظارات و مشکلات خود را بیان نمودند که در این راستا مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به تمامی موارد مطرح شده مدیران عامل پاسخ داد.

استراتژی گروه سرمایه‌گذای همزمان در سی و سومین سالروز تاسین گروه اعلام خواهد شد

دکتر محمدرضا جواهری تفتی در جمع‌بندی نتایح حاصل از این نشست و در پاسخ به سوالات و درخواست‌های مدیران عامل شرکت‌های تابعه ضمن بیان نکات و ارایه انتظارات هلدینگ از مجموعه شرکت‌های تابعه گفت در سال آتی همزمان با سی و سومین سالروز تاسیس گروه سرمایه‌گذاری مسکن استراتژی گروه ارایه خواهد شد

هم اندیشی مدیران اسفند 1401

ایشان در ادامه برگزاری نشست‌های فصلی مدیران به جهت هم‌افزایی هر چه بیشتر شرکت‌ها با هلدینگ را از الزامات دانست و افزود با برنامه‌ریزی مناسب در سال جدید نشست‌های فصلی برگزار خواهد شد. وی در همین خصوص بیان داشت پیشرفت و رشد همه جانبه شرکت منوط به همرایی و همکاری همه‌ی مدیران و کارکنان گروه سرمایه‌گذاری مسکن است.

جواهری تفتی اظهار داشت بر این باور هستم هر چقدر اختیارات به شرکت‌ها بیشتر تفویض گردد موفقیت بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت. وی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از مدیران‌عامل در خصوص آیین نامه معاملاتی شرکت پاسخ داد آیین نامه جدید معاملات گروه سرمایه‌گذاری مسکن با در نظر گرفتن شرایط روز اقتصاد تدوین و آماده شده است که در سال جدید جهت عملیاتی شدن به شرکت ها ابلاغ خواهد شد.

مدیر عامل در بخش دیگری از سخنرانی خود در لزوم استفاده از تکنولوژی‌های نوین ساخت بیان داشت یکی از وظایف شرکت، توسعه مهندسی ساخت است و این مهم بر عهده گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بزرگترین انبوه‌ساز کشور است. وی افزود گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌بایست در خصوص الگوی سکونتی و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در حوزه ساخت پرچم‌دار کشور باشد و این کار با همت و تلاش همگان در گروه سرمایه‌گذاری مسکن شدنی است . وی همچنین  افزود صنعتی‌سازی باید به مفهوم واقعی در شرکت گروه انجام شود

ایشان در ادامه در اهمیت استفاده از روش ساخت پروژه‌ها به روش صنعتی در شرکت‌های ساختمانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن تاکید نمود شرکت‌های تابعه اگر در حوزه صنعتی‌سازی اقدام نمایند مورد حمایت و تشویق گروه قرار خواهند گرفت.

موضوعاتی چون اخذتسهیلات و ضمانت نامه‌های بانکی، زمین و اهمیت ذخیره زمین برای شرکت، مبحث منابع انسانی، و... از موضوعاتی بود که در این نشست توسط مدیر عامل گروه به آن‌ها پرداخته شد.

در ادامه دکتر سعید شیرزادی، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن با حضور در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت. وی در ابتدا ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و تبریک فرارسیدن عید باستانی نوروز به حضار، اظهار امیدواری کرد سال 1402 سال موفقیت برای گروه سرمایه‌گذاری باشد.

شیرزادی

شیرزادی در بیان اهمیت جایگاه گروه سرمایه‌گذاری مسکن در صنعت ساختمان کشور بیان داشت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان بزرگترین انبوه‌ساز کشور باید در سیاست‌گذاری حوزه مسکن نقش بسزایی را ایفا نماید و با ظرفیت موجود در این شرکت این مهم شدنی است.

وی در ادامه با توجه  به 72 روز سکانداری خود از مجموعه گروه سرمایه گذاری مسکن اظهار داشت نگاهی که به این شرکت پیدا کردم به مثابه فنر فشرده‌ای است که در حال جهش می‌باشد ایشان افزود امروز در این شرکت تمام لوازم و شرایط برای پیشرفت فراهم است.

شیرزادی در ادامه افزود از مجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن انتظار می‌رود با همکاری مرکز نوآوری و شکوفایی مقدمات استفاده همه جانبه گروه از تکنولوژی نوین ساخت را فراهم نماید که در این صورت است با ساخت مسکن با کیفیت و در نهایت ایجاد رضایت عمومی گامی در حوزه مسئولیت‎‌های اجتماعی برداشته خواهد شد.  

وی در ادامه افزود گروه سرمایه‌ مسکن در نقشه ایران دارای شبکه و زنجیره گسترده خوبی اعم از تولید و فروش است که از این ظرفیت بی نظیر باید کمال استفاده و بهره‌‎برداری برده شود و در این شرایط است که رسیدن به 10 میلیون متر مربع برای سرمایه‌گذاری مسکن خیلی دور از دسترس نیست.  وی در پایان افزود با ظرفیت‌هایی که در این شرکت امروز وجود دارم امیدوارم سال پیش رو سال شکوفایی و شکستن رکوردهای جدید برای گروه باشد.

  

هم اندیشی مدیران اسفند 1401

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083