استفاده از تسهیلات (وام مسکن) در خرید آپارتمان های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (سهامی عام)

استفاده از تسهیلات (وام مسکن) در خرید آپارتمان های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (سهامی عام)
 

بدین وسیله به اطلاع کلیه مشتریان گرامی و متقضیان محترم آپارتمان مسکونی می رساند طی توافقنامه اجرایی این شرکت با بانک مسکن امکان استفاده از تسهیلات (وام مسکن) برای خریداران گرامی آپارتمان مسکونی این شرکت وجود دارد. متقضیان محترم می توانند با خرید آپارتمان های مسکونی این شرکت از تسهیلات بانک مسکن در قالب تسهیلات وام خرید مسکن استفاده نمایند. یکی از مزایای این طرح عدم نیاز به سند ملک نوساز و تامین سپرده اولیه در بانک بوده و این تسهیلات تنها با قرارداد و معرفی نامه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (سهامی عام) قابل دریافت می باشد. لذا مشتریان گرامی می توانند در خرید هر آپارتمان مسکونی این شرکت از وام مسکن جهت خرید (پیش فروش) بهره مند گردند.

هم اکنون امکان استفاده از این تسهیلات همزمان با خرید آپارتمان مسکونی در پروژه های آپاسای در مشهد به مبلغ 800 میلیون ریال و بهارستان در زاهدان به مبلغ 750 میلیون ریال وجود دارد. یکی دیگر از مزایای این وام در پروژه های مذکور عدم نیاز به خرید اوراق یا سپرده اولیه در بانک می باشد. همچنین در جهت تسهیل در امر خرید مسکن برای مشتریان ارجمند، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (سهامی عام) بخشی از مبلغ کل پیش خرید آپارتمان را نیز بصورت اقساط دریافت می نماید.

متقاضیان گرامی می­توانند برای پیش خرید آپارتمان مسکونی از شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (سهامی عام) و کسب اطلاعات بیشتر با شماره­های:

051-38083

09105138083

09025138083

تماس حاصل نموده و یا به آدرس:

مشهد، خیابان کوهسنگی، نبش کوهسنگی 15، مجتمع تجاری مسکونی کوهسنگی، طبقه 2، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (سهامی عام)

مراجعه نمایند.

۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083