در بازدید مدیران گروه مالی بانک مسکن از پروژه مسکونی 1000 واحدی فردوسی عنوان شد

عزم جدی بر همکاری و تسریع در اجرای پروژه فردوسی

عزم جدی بر همکاری و تسریع در اجرای پروژه فردوسی
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن ضمن بازدید از پروژه 1000 واحدی فردوسی و مجتمع مسکونی آناهید، در جریان فعالیت های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق، در بازدید مدیران گروه مالی بانک مسکن از پروژه های شرکت سرمایه گذاری شمال شرق در مشهد مقدس، به ویژه پروژه مسکونی مشارکتی با آستان قدس رضوی که با عنوان "پروژه 1000 واحدی فردوسی" خوانده می شود، بر آمادگی همکاری برای تسریع در اجرای این پروژه تاکید شد.

مجید توتونچی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق در حاشیه این سفر یکروزه، در نشستی که با حضور مدیران و معاونان در محل این شرکت در مشهد برگزار شد، با اشاره به پیشینه پرافتخار شرکت و روند اجرای پروژه های اجرا شده و در دست اقدام، از مدیران گروه مالی خواستار مساعدت لازم بمنظور حل چالش های پروژه فردوسی شد.

مدیرعامل گروه مالی نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت منحصر به فرد شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق اظهار امیدواری کرد با توجه به جایگاه قابل قبول ثشرق در بازار بورس اوراق بهادار و اعتماد سهامداران به این نماد بورسی از این ظرفیت مناسب حداکثر بهره برداری انجام شود.

علیرضا شیرزادی؛ همچنین با اشاره به پروژه فردوسی خطاب به مدیران این مجموعه گفت: با عنایت به مجموعه بررسی های انجام شده در حوزه های فنی و اقتصادی شرکت و وجود توجیه اقتصادی مناسب، در انجام جدی اقدامات اجرایی پروژه درنگ نکنید و با قدرت امور اجرایی پروژه را به پیش ببرید.

وی با تاکید بر استفاده از تمامی پتانسیل های مرتبط از جمله شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی بر همکاری جدی گروه مالی با شرکت هم تاکید کرد.

شیرزادی تصریح کرد: پشتیبانی لازم از این پروژه بزرگ و پر اهمیت که نه تنها به لحاظ اقتصادی، بلکه به عنوان یک پروژه انبوه سازی شهری و محرک توسعه در کلان شهر مشهد با برند بانک مسکن مطرح است، توسط مدیریت این مجموعه بعمل خواهد آمد.

در این جلسه محمد رضاجواهری، رئیس هیئت مدیره گروه مالی نیز با اشاره به بازدید سال گذشته مدیران گروه از پروژه های آپاسای و آناهید، از شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق بعنوان یکی از بهترین مجموعه های گروه یاد کرد و با اشاره به سرمایه گذاری و مشارکت پروژه فردوسی با آستان قدس خاطر نشان ساخت: در صورتی که شرکت با همکاری مجدانه گروه سرمایه گذاری مسکن این پروژه را به خوبی اجرا کنند انگیزه ارزشمندی در جهت سرمایه گذاری و مشارکت های بعدی مدیران آستان قدس برای زمین های موجود در کل کشور متعلق به آستان قدس رضوی ایجاد خواهد شد که باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده شود.

در حاشیه این سفر و در نشست مشترک دیگری که با شهردار مشهد برگزار شد، سید عبدالله ارجایی ضمن اشاره به ارزش و قابلیت منحصر بفرد زمین پروژه یاد شده، برای خلق بنایی فاخر و در شان مشهدالرضا قول همکاری در همه زمینه ها را ارائه داد.

شایان ذکر است در این سفر علیرضا شیرزادی، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، محمد رضا جواهری و جواد جوان مجیدی؛ اعضای هیئت مدیره گروه مالی، حمید رضا مالکی؛ مدیر برنامه ریزی و امور شرکت ها، حمید افخمی؛ مدیر منابع انسانی و وحید بهرامیان معاون فنی گروه سرمایه گذاری مسکن حضور داشتند.

بازدید گروه مالی

بازدید گروه مالی2

بازدید گروه مالی3

بازدید گروه مالی7
بازدید گروه مالی6
بازدید گروه مالی5
بازدید گروه مالی4

پروژه 1000 واحدی

۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083