مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت برای سال مالی منتهی به 31 شهریور 1401 با مشارکت بیش از 53 درصد از سهامداران این شرکت، هجدهم دی ماه امسال، در سالن اجتماعات هتل هما شماره 2 مشهد تشکیل شد.
در ترکیب هیئت رئیسه این مجمع دکترسعید شیرزادی به عنوان رئیس؛ محمدحسن پیشرو به عنوان ناظر اول، سیروس آیدین به عنوان ناظر دوم و مصطفی دانایی پارسا نیز به عنوان منشی حضور داشتند.
مهندس مجید توتونچی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق در این نشست گزارش یکساله فعالیت هیئت مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی متنهی به پایان شهریور سال 1401 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.
در ادامه نیز سازمان حسابرسی به عنوان بازرس اصلی و علی البدل برای سال مالی پیش رو انتخاب شدند و همچنین روزنامه کثیرالانتشار خراسان برای درج آگهی‌های  شرکت تعیین شد.
در این مجمع همچنین اعضای حقوقی هیئت مدیره شرکت به شرح ذیل به مدت 2 سال تعیین گردیدند.
شرکت گروه سرمایه گذار مسکن، شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز، شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن، شرکت پویا نوین پارس و شرکت پارس مسکن سامان.
دکتر علیرضا شیرزادی مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن و سرپرست گروه شرکت های سرمایه گذاری مسکن در این نشست با بیان اینکه " شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق به یکی از بهترین شرکت های ما در آینده تبدیل خواهد شد، ضمن قدردانی از هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمال شرق بابت عملکرد مطلوب آن ها در سال گذشته، اظهار امیدواری کرد: این فعالیت همواره با جدیت ادامه پیدا کند؛ بویژه آنکه برای عقد قرارداد پروژه بزرگ و ارزشمند فردوسی با آستان قدس رضوی که از شرایط بسیار مناسبی برخوردار می باشد، زحمات زیادی کشیده شده است. 
 شیرزادی تاکید کرد: امید آنکه با جدیت و تلاش، دوستان عزیز بتوانند فعالیت های اجرایی را عملیاتی کرده و پروژه را به سرانجام برسانند.
وی با تقدیر از مساعدت های دکتر فاضلیان عضو هیئت مدیره بانک مسکن, به عنوان حامی گروه شرکت ها در بانک مسکن و نهادهای مرتبط با این بانک که در جلسه مجمع حضور داشتند ، خاطر نشان کرد: ما بر این باوریم شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق آمیخته با عطر امام هشتم ( ع ) است و به همین دلیل باید تلاش و پشتکارمان برای رشد و تعالی آن دو چندان باشد و امیدواریم با تداوم فعالیت ها و با همکاری و حمایت نهادهای بالادستی بویژه بانک مسکن و سایر نهادها، شاهد عملکرد به مراتب بهتر این شرکت بیش از امروز باشیم و ان شاءالله اعضای هیئت مدیره و همکارانمان در شرکت سرمایه گذاری شمال شرق نیز طعم ثمرات این عملکرد را در سال های آینده بچشند.
شیرزادی بار دیگر ضمن تاکید بر نقش ارزنده سهامداران افزود: باید به مهندس توتونچی بابت سهامداران خوبی که در کنارشان هستند و با نگاهی مثبت، شرکت، عملکرد و برند آن را دنبال می کنند تبریک گفت؛ بی تردید بالاترین سرمایه شرکت سرمایه گذاری شمال شرق همراهی سهامدارانی منطقی و برخوردار از درک و فهم بالا در حوزه فعالیت اقتصادی است.
وی در ادامه تصریح کرد: به جرئت می توان گفت این مجموعه با حجم فعالیت گسترده ای که عهده دار انجام آن گردیده است به یکی از بهترین شرکت های ما در آینده تبدیل خواهد شد و این مهم نوید بخش عملکرد مطلوب ، رزومه موفق و سود آوری درخشان در سال های آتی برای سهامداران خواهد بود. ما نیز در گروه مالی بانک مسکن، به عنوان شرکت سرمایه گذاری مسکن حامی و توان دهنده به این شرکت خواهیم بود و نخواهیم گذاشت دغدغه نقدینگی داشته باشد.

 


مجمع 1401
مجمع 1401-1
مجمع 1401-3
مجمع 1401-2
۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083