مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق در تحریریه «خراسان»

ساخت 800 واحد مسکونی در زمین حاشیه میدان فردوسی مشهد اجرایی گردید.

ساخت 800 واحد مسکونی در زمین حاشیه میدان فردوسی مشهد اجرایی گردید.
حلاجیان: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق در تحریریه خراسان :ساخت 800 واحد مسکونی در زمین حاشیه میدان فردوسی مشهد اجرایی گردید.حلاجیان- مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق نیز یکی دیگر از مهمانان تحریریه «خراسان» در روز گذشته بود که ضمن حضور در تحریریه روزنامه خراسان و عرض تبریک روز خبرنگار، اهم فعالیت های خود را تشریح کرد. توتونچی پس از بازدید از بخش های مختلف، در دیدار با مدیرمسئول و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری خراسان، از افتتاح قریب الوقوع 370 واحد مسکن در شهر زاهدان و احداث800 واحد مسکونی در زمین متعلق به آستان قدس رضوی واقع در ضلع شمال شرقی میدان فردوسی خبر داد.

 

روزنامه خراسان

 
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق در این دیدار اعلام کرد که شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق تاکنون حدود 1200 واحد مسکونی را در زاهدان احداث نموده است؛                                                                   . 
توتونچی با اشاره به این که ما به این پروژه یک نگاه مجموعه شهری داریم ادامه داد: با توجه به ارزشمند بودن مکان پروژه لازم دیدیم نقش فضای سبز را در تلفیق با معماری جدید پررنگ تر کنیم تا بتوانیم تداعی گر گذشته این مجموعه ها هم باشیم و همچنین  ارتقا محیط زیست را در اولویت اصلی خود قرار دادیم. توتونچی اظهار امیدواری کرد که این طرح به محور توسعه برای آن منطقه تبدیل شود . وی گفت: برای اطلاع رسانی فعالیت های شرکت به مردم و پشتیبانی آن ها از سرمایه گذاری شرکت مسکن شمال شرق، طبیعی است که رسانه مهم ترین نقش را ایفا می کند، خوشبختانه روزنامه خراسان در کنار بانک مسکن، مجموعه را پشتیبانی کرده است و ما توانسته ایم اطلاعات مان را به روز در اختیار مردم قرار دهیم.
رضا خوراکیان مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری خراسان نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از زحمات شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق افزود: مجموعه خراسان در قبال مجموعه های شهری از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و ما لازم می دانیم این موضوعات را در راستای تزریق امید به جامعه به مردم بگوییم چرا که این اقدامات موثر است که امید آفرین است.

۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲
روزنامه خراسان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083