حکم جدید در ثمسکن

انتصاب سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی گروه

انتصاب سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی گروه
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام)؛ در روز سه شنبه مورخ 1402.03.02 دکتر محمدرضا جواهری تفتی طی حکمی دکتر رمضانعلی سلمانی نژاد را به سمت سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی گروه سرمایه گذاری مسکن منصوب کرد.

مدیرعامل گروه در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت مالی و منابع انسانی، ضمن تقدیر از زحمات آقای سیروس آیدین در طول تصدی مسئولیت افزودند: "آقای سلمانی نژاد بیش از یک دهه در ارکان بازار سرمایه، نهادهای مالی و سرمایه گذاری سابقه فعالیت مدیریتی دارند؛ همچنین علاوه بر سابقه درخشان عملیاتی و اجرایی، ایشان یک شخصیت علمی و دانشگاهی بوده و ضمن اشراف به مباحث اجرایی، به مباحث روز علمی نیز آشنایی کامل دارند".

ایشان که مدرک دکتری تخصصی مدیریت تولید و عملیات دانشگاه تربیت مدرس را با تدوین رساله طراحی مدل زنجیره تامین بازار سرمایه ایران با تاکید بر بورس اوراق بهادار تهران اخذ نموده‌اند، در روند سرعت بخشیدن به تعالی گروه سرمایه گذاری مسکن اثرگذار خواهند بود.

دکتر جواهری افزودند: "جایگاه این معاونت به دلیل قرارگیری مباحث سرمایه گذاری و تامین مالی، مدیریت مالی و همچنین مدیریت منابع انسانی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و این موضوعات نیازمند این است که رویکرد جامع در این حوزه پیش بینی و اجرا شود".

آقای دکتر سلمانی نژاد نیز در سخنانی ضمن تشکر از حسن نظر و حسن اعتماد آقای دکتر جواهری و آرزوی موفقیت برای آقای آیدین در مسئولیت جدید، ابراز امیدواری نمودند بتوانند ماموریت های تعریف شده برای رشد و تعالی گروه سرمایه گذاری مسکن را به نحو شایسته به انجام برسانند.

از جمله سوابق اجرایی آقای دکتر سلمانی نژاد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قائم مقام کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران

  • مدیرعامل شرکت سبدگردان آسال (مدیر صندوق سرمایه گذاری ارزش کاوان آینده)

  • مدیرعامل شرکت رتبه بندی اعتباری ایران

  • عضویت در هیات مدیره شرکت تامین سرمایه بانک مسکن

  • مدیر حوزه مدیرعامل و سرپرست مدیریت مالی گروه مالی بانک مسکن

  • و ...

 

جلسه 2
جلسه1

۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام) |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083