بازدید شرکای تجاری از پروژه مرکز خرید فیروزه در اصفهان

بازدید شرکای تجاری از پروژه مرکز خرید فیروزه در اصفهان

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، در بازدیدی که امروز یکشنبه مورخ 29 مهر ماه سال جاری با حضور شرکای تجاری پروژه مرکز خرید فیروزه برگزار شد، توضیحاتی در خصوص جزئیات راه‌اندازی و فروش بخشی از واحدهای تجاری این مرکز خرید مدرن و منحصربه‌ فرد مورد گزارش قرار گرفت. این پروژه با مساحت حدود ۱۷ هزار متر مربع، در چند قدمی پل تاریخی سی و سه پل اصفهان، توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران امید ساخته و راه‌اندازی شده است. سهم شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود در این پروژه 29.2 درصد و سهم شرکت توسعه و عمران امید معادل 70.8 درصد می‌باشد.

مرکز خرید فیروزه با معماری زیبا و دسترسی عالی، از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران و خریداران برخوردار است و به زودی به یکی از نقاط برجسته خرید و تفریح در اصفهان تبدیل خواهد شد.


در این بازدید، مهندس مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، به همراه معاونین و تعدادی از مدیران شرکت، در کنار شرکای تجاری خود، مدیر عامل گروه توسعه ساختمان تدبیر جناب آقای دکتر فارسی و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران امید جناب آقای موُِیدی و تعدادی از معاونین محترم این شرکت‌ها حضور داشتند.


در جریان این بازدید، مهندس مدرس هاشمی آخرین وضعیت فروش و اجاره‌داری پروژه را تشریح کرد و درباره برنامه‌های آتی شرکت با شرکای تجاری در این پروژه تبادل نظر نمود.

فیروزه


3
2

 

۲۹ مهر ۱۴۰۳ ۱۸:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083