افتتاح پروژه ۶۴ واحدی مسکونی در بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی

افتتاح پروژه ۶۴ واحدی مسکونی در بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی
 
پروژه 64 واحدی مسکونی پروژه محیا در بافت فرسوده اطراف با حضور مدیرعامل بانک مسکن افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌‌گذاری مسکن شمال شرق، پروژه محیا شامل 64 واحد مسکونی با 7240 متر مربع زیربنا در 8 طبقه است که امروز به صورت نمادین کلید یک واحد آن تحویل یک خانواده مشهدی شد.
مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، ساخت مسکن در منطقه ثامن مشهد را به منظور خانه دارشدن اقشار متوسط جامعه عنوان کرد. 
محمدرضا جواهری با اشاره به اینکه ۱۳۰۰ واحد تاکنون در اطراف حرم مطهر ساخته ایم، افزود: طبق برنامه ریزی قرار بود، این پروژه ها را ۳۶ ماهه تحویل دهیم اما بنا به تصمیمات نهایی، بنا شده است ظرف ۲۴ ماه این پروژها در منطقه ثامن تحویل شود. 
مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به تامین مالی پروژه ها اشاره کرد و گفت: این پروژه ها از طریق تسهیلات بانکی و بازار سرمایه و پیش فروش تامین مالی می شود. 
 وی ادامه داد: تامین مالی به این ترتیب است که؛ از طریق طرح های توسعه ای بصورت پیمانکاری و مشارکتی با ارگانهای مانند وزارت راه و شهرسازی و شهرداری، که از آنها زمین می گیریم و توسعه می دهیم.  بخشی دیگر راهم از طریق خرید زمین و بخشی دیگر را با مشارکت با افراد دارای زمین است تامین می کنیم.
گفتنی‌ست در بافت فرسوده اطراف امام رضا(ع) تا کنون بیش از 1300 واحد در قالب ۱۱ پروژه توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق احداث و تحویل خریداران محترم شده است.

افتتاح محیا 3

افتتاح محیا 1
افتتاح محیا 4
افتتاح محیا 2

۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083