جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گزاری شمال شرق کشور با حضور صاحبان سهام برگزار شد

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گزاری شمال شرق کشور با حضور صاحبان سهام برگزار شد
در مجمع عمومی ثشرق مصوب شد:
۱۳۴ ریال سود به ازای هر سهم

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گزاری شمال شرق کشور با حضور صاحبان سهام برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق در این مجمع صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به تصویب صاحبان سهام رسید.





جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری شمال شرق به ریاست دکتر جواهری برگزار شد.

مهندس مجید توتونچی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گزاری مسکن شمال شرق در این جلسه گزارشی از عملکرد شرکت در یک سال گذشته ارائه داد.
وی متراژ پروژه های در دست ساخت را 212 هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: در سال1402 عملکرد  فروش تولیدات شرکت ۱۵۴ ملیارد تومان بوده که نسبت  به سال قبل افزایش داشته است.
وی یکی از استراژی های فعالیت هیات مدیره در سالهای اخیر را فروش دارایی های راکد شرکت برای بهره گیری از منابع مالی حاصل شده آن در چرخه تولید عنوان کرد.
توتونچی همچنین از سود سالانه 73 میلیاردی شرکت در سال1402خبر  داد.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق مهمترین پروژه در حال ساخت را برج های مسکونی فردوسی خواند و گفت: فاز یک این پروژه با مشارکت آستان قدس رضوی  در زمینی ۳هکتاری با زیر بنای حدود 133 هزار متر مربع در قالب 8 بلوک احداث میشود.
وی اعلام کرد که گودبرداری تمام بلوکها و فونداسیون و سازه بتن آرمه در بلوکهای ۲ و ۵ و ۸ اجرا شده است.
توتونچی پروژه بهارستان زاهدان و پروژه محیا مشهد را از جمله پروژه های شرکت خواند که در سال ۱۴۰۲ افتتاح وبه بهره برداری رسیده است. همچنین به دو پروژه در حال احداث در بافت فرسوده مشهد در قالب ۲۰۰واحد مسکونی نیز اشاره کرد.
۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@smaskan.com  - 05138083